RSS

Followers

Anugerah Juara Lagu -24 - Keputusan Penuh (100110)





JUARA LAGU Ke 24 - Aizat (Pergi)




NAIB JUARA LAGU Ke 24 - Yuna (Dan Sebenarnya)




TEMPAT KE 3 - Faizal Tahir (Bencinta)


Persembahan Terbaik - Aizat (Kau Aku)




Vokal Terbaik - Black (Aku Rindu Sayang Kamu)



Fuh...tu je gambo yang sempat diupload...(hasil dr gua.com.my)......kalo sesape nak tgk gambo ngan banyak lg..sila ke gua.com.my...memang banyak giler gambo AJL 24..

Ape pon..memang puas ati ngan result malam td..tambah2 Aizat and Yuna menang..cayala...depa leh maju ke depan lg...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

e.l.i.z.@ said...

aku x ajin dgr sgt lagu pergi tu..so aku xleh nk komen sgt..yg pasti suara aizat meme best hehehhe

p/s: tukar layout lg mektok nih..mujo buleh komen doh

FIeZa said...

aku tuko layout pasal hop dulu aku xtau nk ejah mano nk bui ore buleh komen..so 1st thing after aku tuko layout..aku test kat komen..hehe...
thanks at least aku leh improve blog aku...

aku rajin dengar lagu tu ..tp xkerap...
tp aku suko la dengar...soro die pon best

Hot Promo