RSS

Followers

Selamat Hari Raya...

Lamanya x updet blog...dah bersawang agaknya..aku mmg xde mood nk updet la time pose...ekcely aritu ade nk upload gmbo aku g berbuka posa same2 kawan lame kt hotel coronade..nanti aku create entry baru..walau dh raya..aku ttp nk postkan gmbo kami..ngeh ngeh ngeh...

Raya tahun ni agak suram...maybe aku balik raya ke2 malam kot..tu yang suram..haha..nak wat caner kan..terpaksa..layan zasst jele..dalam beraya jauh dari family tu..aku belajar satu resipi...rendang daging tuk.huh punya la lama nk siap..mana aku tau lama..aku belasah je resipi chef wan dr tenet..

Dahla malam raya aku smp Perak kul 11.30 malam..on the way tu singgah tanjung karang amek lemang dr membe adik aku..beli darinya..sedap gak cz x muak..so dah ade lemang..nak xnak malam tu aku kene la buat rendangnya..huhu..kul 12.30 mlm baru start masak..en hubby plak kje malam tu..kul 8 pagi hari raya baru balik..sob sob..sedeynya..
so...buatla rendang..kul 3 pg..aku tdo..tu pon x siap sgt lg...esok pg tu baru smbung bg kering sket..huhu...

pagi raya tu hujannnnnnn...duk terperuk kt umah...ptg tu baru g ipoh..jalan umah hanim..kawan ku..nasebla dia ada..merasala aku beraya ngan org aritu..huhu..

raya kedua balik kl alone..and balik kelate ngan adik ku..kebetulan die kene kerja dak raya pertama and kedua..so ade teman .......

lpas je raya...aku bz gila ngan assignment and test satu paper..adeiiiiiiiii help me help me

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

e.l.i.z.@ said...

mesti raya tahun depe abe mu dapat cuti rayo

aku x behi lemang hehe

sero po x cayo haini aku ado kelas.tidaaaaaakkkkk

FIeZa said...

huhu....insha'Allah..hope thn depan die dpt cuti raya pulok..gilir2

mu ni..mkn la lemang..sedap..tp jgn makan banyak..aku xbehi byk

ahhhhhh dh ade kelas..oh no..dat's means esok kita ade kelas wif dr cute...miss her 'cute' words la

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Hot Promo