RSS

Followers

Jenjalan kat I-City

Lastwik ke bila tah aku xde kojer..cari kojer...g I-City..saje nk tgk keadaan sane smbil nk usha baju dinner aku..almaklumah tema dinner tah ape2 tah.."World Cup Fever"..so bajet nk cari baju Italy or Germany..alih2 terbeli Brazil...aku slalu camtu..target lain..dpt nye yg lain..esp bab shopping...hahah tp aku puas hati cz leh guna la jaket tu wat naik bus...haha

Sila abaikan muka aku mcm bxde mekap dah...panas ronda2 tgk lampu

So..pas dpt baju..usha2 bende lain...mcm topi ke ape..tp mcm xberkenan..haha..malaslaa nk beli...biasa sgt..+ xkene ngan baju aku tuh.. So kami jalan2 tgk lam pu..fuh ramai jugak bebudak + mak bapak budak jenjalan....smp aku nk jumpa ngan frend aku pon xjumpa...ahaks..itula..sorang ke hulu sorang ke hilir...then call..silap tmpt...hahaha...
So ni sikit sebanyak gmbo yang aku ngan en hubby sempat snap...

wif snowman yang xde lampu

En hubby sowang2



Lpas pusing2 smpai pening2...kami terus balik rumah...kepenatan cz esoknya aku kojer...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

E.L.I.Z.A said...

amik jugok gambar kt snowman hop xdpo lampu tuh hahah...masa aku sapa tu, ado lg lampu mung..pah time aku duk setting camera, dio g tutup, adussssssssssss

FIeZa said...

oloh..maybe ade time die off kot..kene g smula..awal sket..hehe..xpola..amek je walau gelap..haha

iu rf said...

waduh...agaknye smpt dok ni nk g i city ni..heheheh... bda ni sampai bila fiza... ? ramai kawan2 dah g sini.. org kate besh eh...

FIeZa said...

iu: aku pon xtau smp bila..
mcm lame je lagi..cz tmpt ni agak kosong je aku nengok..
maybe lame lg...nanti leh g sensame lg nanti....

Hot Promo