RSS

Followers

Weekend yang Menyeronokkan

Hurm..lame gile x update blog..ni gara2 xde mood ..lgpon aritu aku ade ejas template layout blog..xmenjadi..sudahnya menghilangkan mood aku terus utk post entry..hahaa

Smalam membe lame aku, Hanim dtg umah...die stay umah aku laa weekend ni..yang menarik...kami dh 2 thn lebey xjumpa..last jumpa mase sensame kursus kahwin kat Banting..sanggup tu mase tu die KPLI kat IPG Batu Pahat, dtg wiken nk join kursus kahwin ngan aku..alasan...sensame nk gang..

So..mase masing2 nye wedding..memasing xdpt join..smalam yang menarik die bawak Maia Kaisara (betul ke x ejaan ni..jgn marah nim)..baby gurl umor 9month...sungguh kecik anaknya..smp aku dukung pon x terasa...tp teramat suke merangkak..abes wayar astro, pasu bunga ku dicapai..hahaha si kenit yg aktif..

Td aku sempat g UPM..attend Postgraduate Fair...so aku dh amend aku nya date kat application form and dpt free for processing fee utk application Master tu..so harap sangata aku dpt smbung Master July ni..Insha'Allah...

Nanti ade mase aku upload gmbo si kenit tuh..comei nye....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Unknown said...

botol susu anak anim sebijik mcm ank aku punye..biasela selera same,anyway cuit miut bby2 ni..da leh jln nnti ngemas umah lak.huhu sepah le maknenye..hopefully acik fieza dikurniakn bby x lame lg,same2 doakn ye..amin...

FIeZa said...

amin....ko ptt comment post atas la sayang

Hot Promo